​
Aanbod
​
/
Service en Onderhoud
Hoe kunnen we je helpen?
Je kunt per onderwerp de veelgestelde service- en onderhoudsvragen bekijken.
Staat je vraag of probleem er niet bij? Klik dan op de oranje knop 'Vraag stellen of probleem melden' en we helpen je graag verder.
Categorieën
​
Zonnepanelen
Veelgestelde servicevragen:
• Waarom produceren mijn zonnepanelen niet maximaal?
• Mijn paneel blijft achter bij andere panelen, is dit zonnepaneel defect?
• Moet ik mijn zonnepanelen onderhouden?
• Wat komt er kijken bij het tijdelijk verwijderen van zonnepanelen?
• Ik ga verhuizen, hoe draag ik de monitoring over aan de nieuwe bewoners?
• Mijn omvormer doet het niet, wat nu?
• Wat betekenen de ledlampjes van mijn omvormer?
• Waar kan ik de app downloaden voor mijn omvormer?
• Waarom zit er verschil tussen de productie die de omvormer aangeeft, en de teruglevering van de slimme meter?
• Hoe koppel ik mijn omvormer aan de wifi P1 meter van Homewizard?
​
Warmtepomp
Veelgestelde servicevragen:
• Ik heb geen warm water meer, maar de warmtepomp geeft geen storing aan
• Mijn huis wordt niet goed warm met mijn warmtepomp
• Wat betekent de storingsmelding op mijn warmtepomp?
• Kan mijn warmtepomp ook koelen?
• Heeft een warmtepomp onderhoud nodig en hoe vaak?
Tip: sluit een Onderhoudsabonnement Zonnepanelen af
Met een Onderhoudsabonnement krijg je gratis ondersteuning op afstand, voorkom je hoge kosten bij reparaties, en ben je verzekerd van een snellere oplossing voor je zonnepanelen installatie.
​
Laadpaal
Veelgestelde servicevragen:
• Mijn auto laadt niet op
• Wat betekenen de kleuren van de lichtstrip op de Easee lader?
• Waar vind ik de pincode van de Easee lader?
• Hoe zorg ik ervoor dat alleen ik kan laden?
​
Thuisbatterij
Veelgestelde servicevragen:
• Kan de Sessy thuisbatterij als automatische noodstroom voorziening worden gebruikt?
• Moet ik mijn thuisbatterij extra verzekeren?
Kan het écht niet wachten? Bel 085 401 19 12 (kies optie 1)
Ons telefoonnummer is alléén voor spoedgevallen bedoeld. Is er een lekkage of doet de verwarming of warmwatervoorziening het niet? En heb je ook al geprobeerd om het apparaat uit- en weer aan te zetten? Bel ons in deze gevallen direct!
Geen spoed? Vul dan het serviceformulier in onder de juiste categorie ('Vraag stellen of probleem melden' knop). Dan hebben we gelijk alle juiste informatie (en eventueel foto's) bij de hand. Doorgaans krijg je binnen 5 werkdagen van ons bericht.